Slavné ženy často nesedí jen před fotoaparátem, ale také se vrhají do podnikání. Některé z nich si udělaly byznys z navrhování a prodeje spodního prádla. Nabízejí kalhotky, podprsenky či stahovací prádlo. Některé, díky svým značkám, opravdu ve světě módy zabodovaly.
Kim Kardashian
Od Kim bychom spíše čekali, že se bude fotit na Instagram nebo bude účinkovat v nějakém zábavním televizním pořadu. Ale ona se vrhla také na podnikání a stvořila svou značku SKIMS, která jí šlape skvěle. Spodní prádlo převážně tělové barvy má perfektně propracované a podporuje myšlenku „body positivity“, tedy pozitivní přístup k vlastnímu tělu.
Takže v jejím obchodě si přijdou na své i boubelky, které mají rády luxusní spodní prádlo. Kim si díky této firmě přijde nejen na pěkné peníze, ale také to podpoří její popularitu.
Zobrazit příspěvek na Instagramu
Rihanna
Rihanna je známá tím, že vlastní kosmetickou značku Fenty. K tomuto podnikání přidala i spodní prádlo, které najdete pod značkou Savage X Fenty. Zakládá si na tom, že nikoho nevylučuje z řad jeíich potenciálních zákaznic. Do svých reklamních kampaní si zve opravdu různorodé modelky všech tvarů a věkových skupin.
Zobrazit příspěvek na Instagramu
Dalšími celebritami, které se pustily do navrhování a prodeje spodního prádla můžeme zařadit například Ditu Von Teese, Heidi Klum či Rossie Huntington-Whiteley. Ale můžeme říci, že podnikání v módním průmyslu zkouší i české celebrity. Agáta Hanychová se už nějaký ten pátek zabývá prodejem oblečení ve svém internetovém obchodě. Hvězdička reality show Love Island, Nella Slováková má svou značku plavek a v podnikání za ní nezaostávají ani ostatní.